Lai Latvijas - Lietuvas pārrobežu projekta “Inovatīvu risinājumu attīstība bibliotēkās dažādu paaudžu apmeklētājiem pierobežas reģionā” (“Development of Innovative library solutions for different generations in the border region”), LLI-110 ievirzes un uzsāktās aktivtātes veiksmīgi un plānveidīgi turpinātos pēc projekta noslēguma, ir izstrādāts Mārketinga Rīcības Plāns(Marketing action plan), kas veicinātu jaunus pakalpojumus un jaunu klientu piesaisti šo pakalpojumu izmantošanā.
Mārketinga rīcības plānu izstrādājis SIA "Tāfele", kurš tiesības šāda plāna izstrādei ieguva cenu aptaujas rezultātā.
Mārketinga Rīcības Plāns(Marketing action plan)
Lai Latvijas - Lietuvas pārrobežu projekta “Inovatīvu risinājumu attīstība bibliotēkās dažādu paaudžu apmeklētājiem pierobežas reģionā” (“Development of Innovative library solutions for different generations in the border region”), LLI-110 ievirzes un uzsāktās aktivitātes veiksmīgi un plānveidīgi turpinātos pēc projekta noslēguma, ir izstrādāts Mārketinga Rīcības Plāns(Marketing action plan), kas veicinātu jaunus pakalpojumus un jaunu klientu piesaisti šo pakalpojumu izmantošanā.
Mārketinga rīcības plānu izstrādājis SIA "Tāfele", kurš tiesības šāda plāna izstrādei ieguva cenu aptaujas rezultātā.
Mārketinga rīcības plāns ir pieejams viesiem projekta LLi-110 partneriem gan papīra versijā, gan elektroniskajā versijā.